Anneler selam. Bebeğim 67 günlük. Çok uyuyor. Yani doktor kontrolleri yapılıyor, sorun yok. Ama gun icinde ya da gece falan sütünü emiyor uyuyor.. gündüz 1 2 saat aktif oluyor.. gerisi uyku.. endiselensem mi sevinsem mi bilemedim. Yok mudur benim gibi bebeği olan……