Anne80 Ozbkkk31 😂😂 allah yardmcımız olsn canım agızlarna koyamaynca sinir oluyolar ya o zaman cok tatlı oluyolar😂
Rukiii Anne80 5 aylığız iki aydır öyleydi şükür maşallah kuzum patlattı sonunda nolur maşallah diyin nazar değmesin belki sizin de öyledir
Anne80 Rukiii maşallah canım bizde de 4 5 aylıkken cıkartmısız da bakalım minik kızımz ne zaman çıkartacak
aylindgnshn Minik_SerCem 4ay 10günlük oğlum çok fazla salyası akıyor elide ağzında herşeyi ağzına götürüyor dr diş belirtileri dedi alt damak kızarmış hafif şişmiş ama hemen çıkmayacak tabiki dedi
Gulsahy Anne80 benim oğlum da 3 ay 1 günlük. Eline ne versek ağzına götürüyor. Dondurma yalar gibi de yalıyor. Kendi eli, bizim omuzlar, tshirt kollar, yakasında ki mendil artık ne bulursa yalıyor çocuğum. 😂😂
ElifkonunAnnesi Anne80 belki o şekilde geçiyordur da, 3 yaşına kadar da ağızlarına almaya devam ediyorlar belki 1 yaştan sonrası alışkanlık olduğu içindir 😂
Anec_2020 Anne80 ben mamayla besliyorum ama bu aralar benimki de iştahsızlaştı doktor da söyledi artık eskisi kadar istemeyecek diye normal yani bu dönemlerinde bende 5 _6 bez değiştiriyorum bence doymasa ağlar sıkıntı yapar
2015 Benim minik te aynı eline aldığını ağzına götürüyor sürekli ağzından su geliyor dişlerin den dolayı huzursuz da