Anne80 Arkadaşlar 3 ay 4 günlük kızım var şu ara eline ne versem ağzına götürmeye çalışıyor bu diş belirtisi midir yoksa etrafı tanıma mıdır? Agzı da baya selli
adelheid Anne80 4.5 aydan haber ediyorum o zamandan beri öyleyiz 😊 hic disimiz yok. Oral donemi olduğu için ağız yoluyla hem keşfediyor annesi 😊
Yengecanne_ Anne80 üç ay beş günlük oğlum var 😊 bir belgeselde izledim ellerini emiyormuş çünkü vücudunun parçası olduğunu anlıyormuş ve bu aşamadan sonra nesnelere elleri ile uzanmayı öğreniyormuş 😊
Anne80 Berenkom zaten elini öyle bi koyuyor ki ağzına sonra ya midesi bulanıyor ya da öksürüyor😂🙈 bide canım gece beslenmesini nasıl yapıyosun kaç saate bir?
Berenkom Anne80 gecede gündüzde o uyandıkca emziriyorum canım emzirmek için uyandırmıyorum 10 11 gibi uyur 3 gibi uyanır emer bidaha uyur 😊
Minik_SerCem adelheid Bizde bugün 4. Ayımızı bitirdik bu iki gündür dili ile sürekli diş yerlerini kaşıyo bazen elimizi yakaladımı onla devam ediyor diş mi geliyor anlamadık 🙄
aylindgnshn Minik_SerCem 4ay 10günlük oğlum çok fazla salyası akıyor elide ağzında herşeyi ağzına götürüyor dr diş belirtileri dedi alt damak kızarmış hafif şişmiş ama hemen çıkmayacak tabiki dedi
Anec_2020 Anne80 biz doktora yeni gittik benim bebeğimde 3 ay 7 günlük o eller ağızdan hiç çıkmıyor şuan ellerini tanıma evrelerinde doktor bunun normal olduğunu eline temiz ağzına alabileceği şeyler vermemi söyledi 😊
Anne80 Minigimm2020 Selin93 Ezgisu Anec_2020 arkadaslar benm lız su ara sanki iştahsızlastı bezlerini dolu dolu öu değiştiriyosunuz yoksa 1 kere çiş yapınca da değişiyor musunuz? Biz sadece anne sütü ile besleniyoruz doğdugundan bu yana 3 kilo aldı 11 cm uzadı ama bugunlerde az emiyor sütüm var o yonddn sıkıntı yok da 2 saatte bi emerdi en kötü şu ara 3 4 saate çıktı aç olsa uyumaz ağlar huysuz olur diye düşünüyorum ama öylr de değil çok şükür 5 bez değiştiriyorum en az günde bazen 2 3 kez çiş yapmıs bazen 1 kez yapmıs oluyo anlayamadm bu cocuk doyuyor mu doymuyor mu sizlerin nasıl?
Oglusummm06 Anne80 bızımkı 4 ay 7 günlük ıkıncı aydan berı aynı sekılde sımdı al elıne dıyomce tutuyo sonra tekrar agzına 😁damakları pekişiyo dıyolar daha hoc dıs belırtısı yok 😁
Ezgisu Anne80 oğlum 3 ay 4 günlük oglumda bişeyler verince agzina götürüyo diş belirtisi degil cnm tükürk cok ürettigi iç salya zannetmişsin sen
Selin93 Anne80 Benimde oğlum 3 ay 4 günlük :) cumartesi kontrolümüz vardı doktorumuz damakları sertleşmiş elini ağzına götürüp sürekli emebilir dedi. Emzik tutmayan oğlum bu sıralar ağzından düşürmüyor😊
Prensannesi_ Anne80 benimki de o aylardan beri öyle keşfediyor srto yüzden diş için erken şuan 6 olacağız hala yok tabi her çocuk bir değil arada kontrol et sen yine de
Minigimm2020 Anne80 benimkide 3 ay 7 gunluk ayniyiz bizde bol bol baloncuklu tükürük cikariyp herseyi agzina almak istiyo kiyafetleri bile agzina sokusturmaya calisiyo
aseul321 Anne80 bizde 2 ay 15 günlüğüz bnm kızımda öyle elleri sürekli ağzında önlükleri falan su içinde gün içinde sürekli değiştiriyorum