Deletedmom5151 Biz aptamil kullanıyorduk oğlum kaka problemi yaşıyor kabız ve gaz oldu doktor da evolvia alin dedi aptamil yapıyor dedi hipp de çok öneriliyor ama doktor şimdi evolvia al dedi yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler
nurayuzun Deletedmom5151 aptamil evolvia ve hippe göre daha tatlı sevmeyebilir bende evolvia kullanıodum hipp aldım bebeğim sevmedi ama evolviadan memnunum 4 aydır kullanıyorum
Alyammmm Deletedmom5151 2 aydır evolvia kullanıyorum ve cokta memnunum gaz sorunu falan hiç olmadı cokta güzel kilo aldırıyor kızım bu ay 1.150 gr kilo almıs memnunum yani
Yusufalp Deletedmom5151 ben hipp kullanıyorum güzel içiyo oğlum ama gazı da var zaten bilemiyorum mamadan mı benim yediklerimden mi
inception Deletedmom5151 benim oğlum 4 aylık ilk aydan itibaren evolvia kullanıyoruz çok memnunum güzelde kilo aldırıyor 👍🏻
FilizHasanGunduz Deletedmom5151 Evolviya doğurmayabiliyor canım hipp combiotik kullan bağırsaklara uygun yapılmış bir mama kabızda isalda yapmıyor çok güzel geliştiriyor tavsiye ederim ☺️👍