BalkizimBaloglum2 bizden 1 gün büyüksünüz galiba.biz bugün itibari ile tam 11 aylık olduk.doğum günü için aklımda bişeyler var.bu hafta siparişlerini vericem anca gelir zaten.ailecek olucaz malum durumdan sebep.ama yine de ço fazla heyecanlıyım tabii .uykulara gelince gece çok sık uyanıyoruz.destekli adımlama ,sıralama yapıyor duvarlardan ,koltuklardan tutunup evi dolaşabiliyor lakin ayakta tek başına dengede duramıyor.destekli ayakta duruyor yani.7 diş var 8.uç vermek üzere.dolap ,çekmece kurcalamalar başladı ama tabii parmak sıkıştırmalarda cabası.