Ruzgarsmummy Kızlar bugün biogaia aldım relactaz ile beraber. Günde bir kez 5 damla yazmış eczacı mamaya veya sağdığınjz süte mi kullanıyısunuz nasıl yapıyorsunuz
Arasannesi Ruzgarsmummy her sabah aynı saatte 5 damla seklınde agzına damlatıyordum bebegımın.aynı saatte vermek önemli ona dıkkat edın derim.biz de bıogaıa ve relactaz kullanmıstık gazı bitirmişti çok iyi geldi bebegıme
Efemm Ruzgarsmummy agzına damlatıyordum ben akşam 7 de verıyordum hergun aynı saatinde vermelisin ama gece de rahat edıyordu
pandisko Ruzgarsmummy Relactazı ben günde 3 kere 8 damla veriyorum mamasına damlatiyorum doktor öyle kullanabilirsin dedi.
Arasannesi Ruzgarsmummy düzenli kullanın 1 haftada bıle farkı görürsünüz.aşırı gazlı kolik bir bebeğim vardı bu şekilde bitti gazı.inşallah sizinki de biter🌸
Efemm Ruzgarsmummy gece rahat edıyordum acıkcası ben hiç oylede gazını cıkarmaya da ugrasmıyordum acıkcası
Efemm Ruzgarsmummy bir yerde duydum tw de biri soyluyordu bebekleri gaz cıkarmaya alıstırmayın bizim 2.bucuk aylık iken bitti acıkcası ugrasmadım bnde memede uyuyordu koyuyordum yataga