Prensessannemm İyi günler kizlar saçımda kepek oluştu bunu nsl en hızlı şekilde gecirebilirim Ve saç bakiminizi nsl yapiyosunz mesala sürdüğünüz yağları ne kdr beklemeliyiz daha sonra neyle yikamaliyiz şimdiden teşekkürler ☺️
VERA19 Prensessannemm Şampuanınızı değiştirdiyseniz veya Saçlarınızı sıcak suyla yıkıyorsanız kepek sorunu ondan olabilir. Kepeğe karşı olan şampuanlardan kullanabilirsiniz Saç bakımı için ben hint yağı kullanıyorum banyodan 3-4 saat once saçlarıma sürüyorum ve sonra banyoya geçip şampuanımla normal şekilde yıkıyorum🥰
mamAras Kepeğe en iyi head&shoulder şampuan geliyor. Yağlar için bişey diyemem ancam yıkarken önce şampuan sonra su yapın önce saça su gelirse yağdan arındırmak imkansız nerdeyse
VERA19 Prensessannemm Istediğiniz kadar bekletebilirsiniz aslında belli bir süre yok,bana öyle uyuyor öyle yapıyorum🤗