Ben kizarikligi oldugu surece doktor kontrolunde yapma ilac kullaniyorum normal zamanlarda gun icinde 6-7 kere vucudunu nemlendiriyorum. 3gunde1 banyo yaptiriyorum. Kiyafetlerini sabun tozuyla 60derecede yikayip 2 kere durulama yapiyorum ve asla yun seyler giydirmiyorum siz neler yapiyorsunuz?