Zynpusta01 sleepy natural’i bende hiç beğenmedim kakası dışarı çıkıyordu ve yanları çok iz yapıyor. Ama bio olanından çok memnun kaldım baya iyi yumuşacık sızdırma yapmıyor koku yapmıyor iz yapmıyor. Islak mendili zaten kullandıklarım arasında en iyisi diyebilirim bir deneyin isterseniz. Gece takıyorum sabah alıyorum bez dahi şişmiyor 👍🏻