assd15 Merhaba bugün demire başladık ama doktor 10 damla dedi bizim aldığımız damla gibi çekmiyo üstünde 0.5 1 ml şeklinde ölçü yazıyor sizinkide mi öyle acaba ? Yoksa biz yanlış mı aldık ?
mamAras 1 kg ya 1 damla. Oğlum 8 kg 8 damla veriyorum. Tozu şişeye boşalttıktan sonra iyice çalkalayın buzdolabında bekleyecek. Her verişten önce yine iyice çalkalayın mutlaka. İki mama arasında veriyorum emilimi için aç olmalı bebiş
assd15 mamAras bizim damla şeklinde değil ya ml yazıyor anlamadım bende.Doktorumuza sordum 10 damla 1 ml denk geliyor öyle yapıcam bakalım.Bu arada 8 kilo oğlum ama doktor 10 damla dedi