Benim bebegim 7 ayina girecek sunnet icin doktora gittik gecen hafta cocuk cerrahisine pipi gömük dedi amelyt ve sunnet beraber yapicam ama biraz zaman alcak dedi mudahale etti kanadi pipisi oglumun krem verdi surun her gun dedi 1hafta sonra gelin dedi ve gittik tekrar mudahalede bulundu ucu egik bi makasla eliyle falan derken sunnet derisinde yirtilma oldu kanama oldu cok agladi bebegim hala idrarini yaptiginda cani cok yaniyor eve geldigimizde tekrar kanama vardi ilik suya oturttuk onu sonra verdigi antibiyotigi surduk kanama durdu ama hala cani yaniyor cisini yapnca basina boyle bisey gelen varmi acaba korktm baska doktora gitmelimiyiz bilmyorm baska cocuk cerrahiside yok burda baska sehire gitmemiz lazm bilgisi olan yardmci olsn lutfenn🤲🏻