Mrs_Mert AyyuceNurY bebeğim 7,5 aylıktı ilk regl olduğumda. Emziriyosanız normal daha da gecikebilir. Biraz da vücutla alakalı sanırım
Defneninannesi1108 AyyuceNurY emziriyorum 3 aylikken oldum sonra 40 gun sonra sonra 35 derken duzene girecek insAllah
AyyuceNurY Mrs_Mert çevremdekiler 40 ondan sonra regl olduğunu söyledi bende randevğ aldım ama daha var gününe
Mrs_Mert AyyuceNurY bu biraz vücutla alakalı. 2 yıl görmeyen de var 40dan sonra adet olan da. Doktorunuz daha doğru bilgi verecektir zaten ☺️