BurakAlp Kızlar oğlum 5 aylık yeni başladık damlaya. 5. Gün bugun ilk verdiğim günden beri kakasını yapamıyor ve ıkınıyor. Uykudan uyanıyo ıkınarak mesela uykusu bölünüyor. İttiriyor büyük insan gibi. İlk kez kabız oldu ne yapmam lazım
Agustosbocegi BurakAlp huzursuzsa gitmelisiniz fazla ıkınmasın yavrucak bizde kullanıyoruz ama bizimkine yapmadı
BurakAlp Agustosbocegi bende şaşırdım. Cok araştırdım kimse bu damla için kabız yapıyor dememiş diye aldım bünyeyle ilgili sanırım. Ağlamıyor ama bir iki kez ıkınıp bırakıyor bir huzursuzluk var ama gülüp oynuyorda napsam bilemedm götürünce lavman mı yapıyorlar bilginix var mı
Agustosbocegi BurakAlp sıkıştırmış belliki doktoruna sor benimki bir haftalık kabızlık yaşamıştı şurup verdirmişti doktor sende doktorun önerisiyle müdahale et
BurakAlp Agustosbocegi çok teşekkür ediyorum. Belirli bir doktorum yok ama yarında yapmaz ise hastaneye gideceğim cok sağolun