AleynaNur228 Oğlum 4 aylık oldu ve çok aklııydı koyduğum da saatlerce sessizce dururdu kendi kendine 2 3 gündü aşırı huysuz ve sürekli bağırıyor napabilirim tek başımayım ve çok zorlanıyorum bakarken hiç bir şeye vaktim olmuyor
Minnaktosbik AleynaNur228 canım atak dönemidir benim kızımda öyleydi sürekli mizmizlanip ağlar huysuzluk yapardı geçti çok şükür 🤷 yapabileceğin tek şey sabretmek
LilyaBn AleynaNur228 koyduğunda saatlerce sessizmi duruyordu? Şuan sürekli bağırıyor derken sesini keşfediyor olabilirmi? Yoksa ağlıyor huysuzlanıyormu acaba? Eğer sürekli ağlıyorsa bir derdi vardır mutlaka. bir doltora göstermende fayda olur bence🌸
Minnaktosbik AleynaNur228 çocuğuna göre değişir bazıları bir hafta bazıları bir ay sürer benimki bir ayı geçkin sürdü aç olduğu halde emmek bile istemezdi çok şükür 20 gündür falan iyiyiz
AleynaNur228 LilyaBn hayır ağlama değil bağırıyor ama ses keşfetme de değil bu eli ağzında sürekli dişi kaşınıyor belli ne bulsa atıyor ağzına yemeyi reddediyor aç da olsa salya akıyor sürekli
LilyaBn AleynaNur228 4 aylıkken benim bebeğimimde salyası çok akıyordu ama dişin çıkması 7ayı geçmişti. Tabi sen daha iyi anlarsın acıdanmı keşiftenmi olduğunu. Bence anormal olduğunu düşünüyorsan doktoruna bir danış🙏