10.5 aylıkken tam emekledi asla yüzüstü durmadi surunmedi oturarak emeklemeye başladı şuan 13 aylık olucak hala emekliyor ama dengeli bir şekilde koltukta sıralayıp gidiyor bazen ellerini bırakıp duruyor dengede sonra hemen oturuyor bende engelliyorum yürümesini tabi yerde zaman geçirsin emeklesin diye inşallah geç yürur biraz🤲🙏