8 aylık bebeğim var, emziriyorum. Doğumdan sonra hiç adet olmadım. Emzirdiğim için gelmediğini düşünüyorum. 1 yıl gelmeyen varmış, internetten de araştırdığıma göre. Ara ara sanırım adet zamanım geldiğinde karnımda hafif ağrı oluyo, ama adet olmuyorum. Dün ilk defa bir şey oldu, karnımda hareket hissettim tövbe ya Rabbim. Sanki bir şey dayanıyo içerden, değiyo gibi. Bugün de oldu. Doğumdan sonra hiç adet görmeyip, böyle bir şey yaşayan oldu mu, korunuyoruz da ama ? Korkuyorum 😔 Test alıp yapsam, hamile değilsem de pozitif falan gösterir mi hiç adet olmadığım için. İçimi ferahlatacak bir şeyler yazın kızlar..