Karamel2020 Kızım 10 aylık 3 öğün farklı menüler hazırlıyorum hem eve hem bebişe yapınca üç öğünü zor yetiştirebiliyorum ara öğünde neler yapıyorsunuz ne ara veriliyor 3 öğünüde güzelce yiyor acaba aç mı duruyor diye düşünüyorum emzirmeyede devam ediyorum uyumadan 2 saat önce son yemegi oluyor ardından biberon mamasıda veriyorum sizce yeterli mi yoksa cocugu aç mı bırakıyorum vicdanım beni yetersiz his ettiriyor😂
Araseymen Karamel2020 ara öğün meyve verebilirsin zaten emen bi bebekse ara öğünlerde anne sütü bile yeterli ana öğünü iyi yiyorsa anne sütüde alıyorsa ara öğünü düşünmene gerek yok.
Kuroneko Ara öğüne ekstra bir sey yapmam genelde meyve, yogurt, meyveli yoğurt 😄, pancar kıtırı havuc kıtırı (knorr un koruyucusuz sebze kıtırlarına bir bakın) veririm eline o sekilde geciriyoruz