Caglaed inşallah en kısa zamanda geçer🙏🏻 Kaç gece acillerde süründük bu gazdan. Ağlamaktan morarırdı. Elimden bir şey gelmiyor ağlıyor üzüntüden ölüyordum. Bebek büyütmek çok zor vallahi. Büyüdükçe daha zormuş. Artık bir gün düzelir demeyi bıraktım ben mesela😁