aysgog Benim annem yaşadı. Neredeyse bir sene bulantı, iştahsızlık yaşadı. Midesinden korktuk endoskopi tertemiz çıktı çok şükür. Babamı kaybetmiştik. Kaç tane psikoloğa psikiyatriste gittik bilmiyorum. Her sabah bir insan uykusundan öğürerek uyanır mı? Uyanırmış. Çok şükür şu an ilaç kullanıyor onlarla daha iyi. Ama herhangi bir sıkıntıda aynı şekilde iştah gidiyor, o sabah mutlaka öğürüyor. Çok zor geçmiş olsun :(