Oglum 8 ay 11 gunlük bugün tam kan sayımı yaptırdik. Az önce doktorun sekreteri arayip bilgilendirdi demiri ve b12 si eksik çiktı. Demir ilacı 4. Ayından itibaren sidefer kullaniyoruz. Demire degil de b12 eksikligine çok kafam takildi bunun için ilaç da verdi doktor. Anne sütü ve ek gıda aliyor bebegim bunun icin ben ve bebegim nasil beslenmeliyiz eksikligi gider mi acaba bu durumu yasayip daha detayli bilgisi olan var mı