Kızlar 53 günlük bebeğimi mama+meme olarak besliyoruz aptamil comformil kullanıyorduk fakat artık bulamadığımız için doktorumuza danıştık sma comfort u önerdi ona geçeceğiz ama bebeğim gazlı bir bebek ve kakasını da 2,3,4 günde bir yapar acaba sma kullanıp bu sorunu yaşamayan hafifleyen ya da artan var mı tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz 🙏