Bize doktorumuz yari yariya suyla karistirip ver dedi dene bi alerjik durumu yoksa ver yavastan. Birde doktorumuz bize 1,5 yasa kadar sut tavsiye ediyorum kesme dedi.. yavastan basla sknti yasamazsan 2 yasa dogru kesersin mamayi.. gece sık uyamasi dis de olabilir biz gece mama veriyoruz dha tok tutsun diye ginede kalkiyor azilar geliyor cunku.. gunduz bi sefer sut veriyorum gerisi ek gida zatenn