Minasu yaa şaşırdım öyle olmasına. benimle baya ilgilenmişti. cüneyt beyi bilmiyorum ama burcu hanımı da ben sevmedim, ağız kenarında kırmızı noktalar cıkıyo bazen dedim diye bana süt diyeti ve raporlu alerji maması verdi. iyi ki de kullanmamışım çünkü alerjisi yok kızımın.
yengem medipolde bebek hemşiresi o da en iyi doktorun şermin hanım olduğunu söylüyor, bir de onu deniycem sanırım ☺️