dunyaninenguzelkokusu arkadaşlar hastaneden taburcu olduğumuzda epikriz raporunda 9-12 aylık olunca kan sayımı ile değerlendirilmesi yazıyor bir kere mi gidip kan sayımı yaptırmam gerek yoksa 9. Aydan bir yaşına kadar her ay mı kan vereceğiz ?
Feraye_ dunyaninenguzelkokusu ben hic yaptirmayi dusunememistim oglumun kulagi agroyinca ozele gitmistik 1 yasinda oglum doktor genelde 9. Ayda veya 12.ayda tam kan sayimi yapiyoruz demisti oyle yapmisti sizin sormak istesiginiz bumu 😊
Balkupum2505 dunyaninenguzelkokusu 6 ay aşısına gittigimizde kan sayimi icin gün verdi bize hemsiremiz yani 9 ayinda
dunyaninenguzelkokusu Feraye_ evet canım 1 yaşına kadar bir kere mutlaka kan sayımı mı olmalı yoksa 9-10-11 ve 12. Aylarda toplam 4 defa mı yapılacak onu anlamamıştım 🤗
Feraye_ dunyaninenguzelkokusu ha yok cnm ya 9. Ayda yada 12 .ayinda yapiyliyo bizde yasinda yaptirdik