Eliffffffffffff Kakası sulu geliyor. Sürekli kaka yapıyor. Rengi sarı. Sıcak tutmak için uğraşıyorum ama üşüttü mü nasıl oldu anlamadım. Sabahtan beri uyumadı hep ağlıyor. Ne yapabilirim. Bu durumu nasıl düzeltebilirim. Yordu beni gerçekten
Arifcan Eliffffffffffff anne sütü alıyorsa bebekler ilk zamanlarda zaten sıvı yapıyor canm isal digil yani benim bebegımse ogleydı halada ogle zaman zaman sarı ve sulu
Eliffffffffffff Arifcan Anne sütü alıyor da bugün sıkıntısı var. Sabah 5 ten beri sadece 2 saat uyudu. Ben de ishale bağladım
bsrkns12 Eliffffffffffff benim bebeğim de 2 aylık oda hep su gibi ve sarı yapıyor doğduğundan itibaren doktora sordum sadece anne sütü aldığı için normal ama kakası yeşile dönüşürse o zaman üşütmüştür dedi canım belki başka sıkıntısı vardır ama kakası normal 🥰