Selam arkadaşlar. 31+3te doğum yaptım. Oğlum şuan düzeltilmiş 2ay20 günlük kronolojik ise 4ay20 günlük. Uyku rutini/düzeni oluşturmak istiyorum ama prematüre bebeklerde hangi yaşı dikkate almam lazım bilemedim. Geç mi kaldım acaba bu düzeni oluşturmakta🤨 Araştırıyorum ama bazı noktalarda tecrübesi olan annelere danışmanın daha faydalı olacağına inanıyorum. İlk dört ay patron bebek deniyor ama hangi yaşı dikkate alıcam kafam karışıyor. Memede uyutma alışır diyolar ama alışkanlıklar kaçıncı ayda başlar ve prematürelerde hangi yaş baz alınır bilemedim. ☹️Kafalarda deli sorular 🙈😞tecrübeli anneler duyum sesimi 🙈