BuseKeremBuglem Biz aptamilden sma ya geçtik bugün aptamil fazla gaz yapıyordu 4 aylık olmamıza rağmen gazdan kıvranıyordu sma kullanan gaz şikayeti olan ve kilo aldırma konusunda da memnun olan varmı? 🥰
Tortilla BuseKeremBuglem bende hippten gectm cok begebdım kusma gaz kabızlık yapmadı. Kıloya bırsey diyemıcem cunku gece verıyorum ama sankı etkı etti