Kızlar , 5 aylık kızım var ellerinde morarma oluyor kıyafet sıkıyordur dedim tek parça giydirdim salaş yine ara ara sanki üşüyor da morarıyor gibi ama üşüme değil . Bugün de dikkatimizi çekti yine bacaklarında da böyle siyahlaşma gibi oldu . Yaşayan var mı ? Hareketli bir bebekte bir sıkıntısı da yok anlamadım götürcem yarın ama içim içimi yiyor ya .