Gokbayes2018 bende olmuştum canım grip 10 gün sürdü. Sık sık odayı havalandırıyordum nevresinleri değiştiriyordum 2 güne bir. Birde elimi yıkamadan bebeğe dokunmadım ve emzirirken maske taktım.çok şükür bulaşmadı.Bide bitki çayı içiyorsun sürekli ıhlamur kekik.. Bide bol bol emzir bebeği. Anne sütünün içindeki antikorlar bebeği koruyor.Geçmiş olsun.