Merhaba arkadaslar. Oğlum ek gıda hoşuna gden şeyleri yiyor seçici biraz ama gece yatmadan önce mama veriyordum yaşından sonra bıraktım. Bebelac Gold kullanıyordum eşimde yaşından sonra gereksiz olduginu söyledi borclarimiz var da bezine zor yetisiyoruz .bende pirinç unu maması falan veriyorum yatmadan önce . Vermedigim zamanlar çok şık uyanıyor sabaha kadar . Gündüz zaten vitaminli şeylerden vermeye çalışıyorum ama hero bby mi alsam yoksa pirinç unu iyi midir . İçine balla tatlandiriyorum yada meyveli felan yapıyorum . Verenler varmı