Arkadaşlar oğlum 1 yaş 2 aylık. 4 aylıkken ek gıdaya başlamıştık bu zamana kadar ne bulsa yerdi.fakat 2 haftadır hiç birşey yemiyor sadece mama içiyor mamada ne kadar doyurur ki ? Ne yapmalıyım üstüne düşmiyim mi yada ne yapayım bana bi akıl verin lütfen