Deletedmom4440 amcayada üzüldüm çok ama ben yardım edilmesini demiyorum ama yaninsokaktaki köpekler için cirpiniyoruz kavgalar ediyoruz tamam verelim onlarda ama insanlarımız aç onlara neden sokak hayvanlarına verdiğimiz değeri vermiyoruz bakın hayvanları beslemeyelim falan demiyorum onlarada vericez beslicez tabiki ama sokakta kalan binlerce insanımız var av olan binlerce ailemiz var önceliğimiz yardıma muhtaç insanlar olmalı diye düşünüyorum