emation55 Kızlar göğsüme göğüs pedine sürüp sarı kantron yağı koymstm göğüsm ağrıo die onu uykulu bi şeklde silmeden tek memi vermsm bebeğe acaba bişi olurmu göğsüme sürmemiştim göğüs pedine sürüp koymstm ama kendime çok suçluyorum ve korkyrm bişi olurmu
Hilallll2020 emation55 korkmayn bişe olmaz diyoalrdı bi iki kez bende vermiştim göğüs yarama sürdüğüm için bişe olmadı çok şükür sarı mı tqm bilmiyorm benim sürdüğüm ama bişe olmaz gibi geliyor çok endişelenmeyin
Ozdmrkbraa emation55 ben sürekli sürüyorum göğüs uçlarım çok kötü senin gibi daldığım oluyor öylece emiyor gerçi silikonla emziriyorum ama