ipekkizimm 8 aylık olacak kızım var dun gece ateşlendi birden 39a cikti 2 kez calpol verdim düşmeyince fitil verdim ve dustu sabah iyiydi simdi gene 38lerde. Gece yine cikar buyuk ihtimalle ne yapmaliyim ? burun akıntısı da var biraz grip olabilir mi ?
Sanemkrdmn ipekkizimm eklem yerlerine ılık suyla ıslatılmış bezler koyun ateşliyken çok fazla giydirneyin bi doktora görünün enfeksiyon büyük ihtinalle bende çok çektim böyle küçükken ateşten
ipekkizimm Sanemkrdmn enfeksiyon nasil teshis ediliyo acaba belirtileri nedir hic ateşlenmemişti bu zamana kadar
Sanemkrdmn ipekkizimm sürekli tekrarlayan yüksek ateş kusma halsizlik vb belirtileri oluyor kan ve idrar tahlili yapıyorlar