Misirekmegii bende ciğeri doğrayıp tencere koyup kapağını kapatıyorum et gibi suyunu veriyo sonra çekiyo, o zaman soğan ,çarliston, kapıya biber , bi diş sarımsak, bi tane domates bunları sırayla ekleyip karıştırıyorum en son bi bardak su ekleyip pişmeye bırakıyorum , biraz sulu yapın bence oğlum suyunu çok severdi çünkü ona ekmek doğrar doğrar yedirirdim ben de