sevimlienerji cnm benim oğlum 6 ay 22gunluk 🙏💙kitap okuyrm bol bol,hatta onun elinde tutabileceği kucuklukte 6li kitap aldım kalın onlara bayiliyo👍
Bir sürü hayvan figürlü oyuncağı var onları şarkı söyleyerk renkleriyle anlatyrm
Her gün farklı farkli oyuncakları,nesneleri tanımasını sagliyrm(bunu uzun süredir yapyrm)
Oda oda geziyrz herşeyi anlatırım,ek gıda da bile yedirdiklerimi anlatyrm
Çocuk şarkılarımız var onları söylüyorum hareketleriyle (bayiliyo mesela)
Hamağı var içinde sanki arba kullanıyormuş gibi evde gezdiriyrm
Yürüteçe koyuyorum kısa kısa ona da bayiliyo
Yerde yuvarlaniyo tam emekleyemesede oyuncaklarını diziyrm karsisna kendini sürüyerek gidiyo
Ceeee eeeee(en en sevdiğimiz😁💙💖)
Canm benim aklima gelenler aslında çok büyük aktiviteler yok daha