bkocak10 Belki fiyat düşer şurada takipte olayım ☺️☺️Kargosu çok çıkar onun fiyat ne kadar aşağı olsa o kadar iyi☺️
Thesra Zamaneanne Kargo için 3-5 tl ödeyebilirsiniz mail adresinizi verirseniz ordan iletişime geçelim nasıl olcağını anlatıyım size?
Thesra Smsek13 Mail adresin ver bana sana ordan napıcağımızı anlatıcam😂hadi ver yada esrabasar@mail.com mail at bana
Haticevys Bende satiyom bende 😅😅 ayni renk ve model emzirme yastigi puset örtüsü ortopdik yastigi ve babynest ben 280 ne yaptirmismistim 180 ne vericem kargo 8 tl tutuyor 😅
Thesra Antlbulut Yok hayır duruyor hala🤗Almak isterseniz esrabasar@mail.com mail atın ordan devam edelim😊