Malum bu konular pek konuşmaya müsait değil. Kimseye soramıyorum buraya yazayım dedim. Eşimde kısırlık başlangıcı varmış. 8 aylık bi kızımız var. Henüz çocuk düşünmüyoruz. Ama bunu duyunca bi korktum. 2. Çocuğu ertelemesek mi napsak bilemedim başına gelen bilen çıkar mı