Yigitoglum_2 Altta iki dişi vardı onlardan sonra üstten iki diş çıkması gerekmiyor mu?Oğlumun alttakilerin yanından bi tane daha patlıyor şimdi ..? Böyle olan var mı
dertlikerkenez Yigitoglum_2 üstte 6 altta 3 dişimiz var. Hiç birini standart düzende çıkarmadı oğlum. 1 ön, 1 yan karma karışık çıkardı. Üsttekiler 4 ön diş 1 köpek, 1’de azı. Altta daha 4. Çıkmadı. Sıralama önemli değil dedi doktorumuz.