Anne-21 ben anne sütü/ mama şeklinde veriyorum sma hipp evolvia golden goat kullandım şuan similac kullanıyorum 6 aylık bebeğim kilo alımı bu ay yok dencek kadar azdı doktora değiştirelim dedim seviyosa içsin şu mama şundan iyi diye bişey yoktur dedi bebelac gold denemeyi düsünüyorum en iyi kiloyu evolviada aldık