Miraykiz58 Doğum yapalı 9 ay oldu arada bebeğim uyuyunca leslie yapmaya çalışıyorum ama karnımda hafif sızlamalar oluyor ve karıncalanıyor bu durum geçici midir, ne zaman geçer sizce?
Aleynag Miraykiz58 bende yapıyorum ama hiç bu belirtiler olmadı. Spordan değil de üşütüyo olabilir misin acaba ?
Asyaipek Miraykiz58 benim de 6 altı ay oldu bende başlamayı düşünüyordum erken mi acaba 🤔 senin dokuz ay olmuşken acıyorsa benim daha mı kötü olur ki yaza göbüşsüz girseydik iyiydi🥴🥰
Avsininannesi15 Miraykiz58 spor yapmaya alışık olmadığınızdan dolayı ola bilirmi? Çünki senelerdir düzenli spor yapan biriyim ama sezeryandan sonra 5 ay spor yapmadim ilk 3 5 gün bendede öyle oldu
Miraykiz58 Avsininannesi15 o zaman dediğiniz gibi bende de geçecektir. Doğumdan sonra birkaç kez yürüyüş dışında kendime yüklenmedim çünkü