İçilmez çünkü içerisinde bitkiler var bağırsak çalıştırmak için bebeğin bağırsakları ve sindirim sistemini bozabilirsiniz. Emzirme döneminde yediklerinize dikkat ederseniz normal zamanki diyette verdiğinizin iki katını verebilirsiniz ayrıca bu çaylar sütünüzüde azaltabilir