Bır cok soru soruyorum bazılarına yanıt alıp rahatlıyorum oncelıkle yazanlara cok tesekkur ederım
Oglum ek gıdaya gectı porsıyon bıraz kacırdık daa tadım ayında ben doyurmaya kalktım.
14kez kaka yaptı ama hepsı yedıklerını kaka yaptı yanı bulasık bulasık toplasan 5 bez etmsz canım sıkıldı
Doktoru bıogıa verdı.
Hemsırede tadım ayı az az verın hepsıde bagırsk calıstıran seyler dedı ( brokoli balkabak havuc patates kabak)
Şimdş emzirsem kaka yapıyo ishal degil kokusuda yok
Acaba dısle baglantılımı..
Sınırlerım bozuldu lütfen anneler bakarmsnz