zdm00 Bebeğim gündüzleri uyusa bile 20 dkda kalkıyor emdiriyorum emiyor hemen acaba doymadığı için mi kısa sürede uyanıyor ? Yoksa uykuya mı düşkün değil anlamıyorum. Yada bebeğim iştahlı die mi sık acıkıyor?