asyanin_annesi 4 gun sonra 9 aylık olacağız. Biz ne yiyorsak ,onu yiyor artık, baharatlara da başladık. Az yağlı ve az tuzlu yapıyorum yemekleri ,birlikte masaya oturup yiyoruz, böyle daha çok seviyor .henüz eline alıp yemiyor, sadece elinde oynuyor. Dün akşam saç kavurma ve pilav yedik okadar yani😁😁