Oykununannesii12 Karakuzummm hiç bişey olmiyor korkmayın sadece acıdığı için huzursuzluk oluyor. Sonuçta 3 tane aşı kolay değil. Ama calpol falan verince geçiyor
Ayse_lina Karakuzummm korkmayın bende kızıma 2. Ay aşısı yaptırdım çok şükür ateşi çıkmadı ama huysuz ve halsizdi sadece… Tedbir olarak siz ateş düşürücü calpol şurup ve fitil alın.😌
Ata0905 Karakuzummm iki oğlumda da ateş yapmadı . Calpol alın bulunsun. 38 i geçerse verin yoksa vermenize gerek yok. Geçmiş olsun 🌺