morjaguar merhaba kızlar. ankara’da iyi doktor ve temiz hastane öneriniz var mı? mümkünse doktorun yanında bir hemşire olan hastane, o da yoksa en azından güler yüzlü hemşirelere sahip bir hastane…
Elifhkn morjaguar ben sehir hastanesi dr aysun hanim var ona gidyorum cok guzel ilgilemiyor oyle sıra beklmeyrm randevud her an oluyor
morjaguar hulya1406 genel takibi yaptıracağım doktoru arıyorum aslında. şehir hastanesi de covidden ötürü korkutuyor beni. kalabalığı az, doktoru ilgili ve temiz bir hastane arıyorum ama imkansız sanırım:)
hulya1406 morjaguar şehir hastanesinde covidli planlar ayrı bölümde.Ben doğuma kadar hep gittim ve kendim otobüs metroyla genelde.Doğumumda orda çöldü çok şükür bir sıkıntı olmadı.Hatta doğumdan sonra kontrole de hep gittim ve cuma günü de pediatriye kontrole gideceğim.☺️Ben memnunum tavsiye ederim.