Bebegim5 bucuk aylik doktor kontrolunde tadimlara basladikkahvalti ver dedi doktor ama alerjide dayi vercek bisey bulamadim princ unu ile mi mana yapsam irmiklemi bilemedim hangisi daha iyi ? Ve alerjik mama veriyorum onu muhallebi ile nasil karistirmaliyim toz halindemi yapip mi 🤐