Kizlar o kadar mutsuzum ki. Kızım 2 aylıkken idrar yolu enfeksiyonu geçirmişti iğne ve ardından şurup tedavisi gördük. Şimdi 5 aylık yeniden enfeksiyon çıktı. Ne yapacağımı şaşırdım neden tekrarlıyor anlamıyorum. Sleepy bez kullanmaya başladık acaba bu yüzden olabilir mi ki kullanıp ta böyle bı şikayeti olan var mı?