Sekerportacali bence 1 kere de olsa gidip görünmenizde fayda var, dikişlere bakılır, içerde her şey yolunda mı diye ultrasonla bakar doktor. Ben doğumdan 1 hafta sonra gittim, doktorum 3 aylıkken de gel demişti ama gidemedim, fakat içim rahat, siz de en azından 1 kere de olsa gidin bence bir doktora